کارماسرا
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برای دسترسی به مطالب بیشتر درباره سیستم­های چیلر به وبلاگ کارماسرا سر بزنید و مقالات جدید ما را مطالعه نمایید.

سیستم های چیلر آب خنک دارای برج خنک کننده هستند، بنابراین راندمان بالاتری نسبت به چیلرهای هوا خنک دارند. چیلرهای آب خنک کارآمدتر هستند زیرا بسته به دمای حباب دمای محیط که کمتر از دمای حباب خشک محیط است متراکم می شوند.

هر چه یک چیلر کندانس کمتری داشته باشد، کارایی آن بیشتر است. این سیستم دارای چندین جزء ضروری از جمله: برج های خنک کننده پمپ آب کندانسور پمپ آب آرایشی چیلرها مخازن TES شرکت چیلر کریرCarrierیکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در دنیا است.

محصولات این شرکت شامل، چیلر، مینی چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت، هواساز، روفتاپ پکیج و سیستم وی آر اف VRF است. شرکت کریر دارای 54000 کارمند و نمایندگی های زیادی در سرتارسر دنیا است. مقر اصلی این شرکت در فلوریدا آمریکا است.

دیزل ژنراتورها برای تامین برق اضطراری در مکان هایی بدون اتصال به شبکه برق و یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت خرابی شبکه استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها برق آماده به کار را برای ساختمان های اداری بزرگ و آسمان خراش ها و همچنین سایت های کار از راه دور تامین می کنند. ما درک می کنیم که نیازهای برق بخش مهمی از عملیات شما هستند.

هنگامی که به برق قابل اعتماد برای پشتیبان گیری، کاهش پیک و تسطیح بار نیاز دارید، دیزل ژنراتورهای ما راه حلی مطمئن و مطمئن برای برق بی وقفه در اختیار شما قرار می دهند. پکیج دیزل ژنراتوریک مجموعه دیزل ژنراتور فشرده، کم هزینه و با کیفیت برای کاربردهای تجاری و صنعتی است. همراه با دینام و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: