نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در واقع شما از ۳ طریق می‌توانید سایت بسازید: طراحی سایت وردپرس از طریق ساخت یک وبلاگ و سپس نصب دامنه بر روی آن استفاده از سایت سازها: شما باید در این سایت‌ها عضو بشوید و سپس وب‌سایت خود را ایجاد کنید. استفاده از سیستم مدیریت محتوا CMS مثل وردپرس که درواقع نرم‌افزارهایی هستند که امکانات زیادی را برای ایجاد وب‌سایت‌های مختلف با کاربردهای گوناگون مثل فروشگاهی، شرکتی و… در اختیار شما قرار می‌دهدند.

آموزش رایگان طراحی سایت بخش‌ هاست را می‌توانیم دقیقاً به یک فضای مغازه تشبیه کنیم. فضای مغازه شامل فضا برای تمامی اجناس و خدماتی است که شما به مشتری مغازه نمایش می‌دهدید. هاست هم دقیقاً شامل محتوایی است که می‌توانید، به بازدیدکنندگان سایت نمایش دهید.

آموزش طراحی سایت وردپرس چگونه سایت بسازیم باید بدانید شما تقریباً هرروز در دنیای اینترنت با دامنه سروکار دارید. در اینترنت وب‌سایت شما باید یک آدرس منحصربه‌فرد داشته باشد تا مشتری‌های شما بتوانند با واردکردن آن در مرورگر به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند.

برای راه‌اندازی رایگان سایت وردپرس به چند مؤلفه اصلی نیاز داریم. که یکی‌یکی به بررسی این مؤلفه‌ها می‌پردازیم. سپس آموزش صفر تا صد راه‌اندازی و طراحی رایگان سایت به‌صورت عملی و مدیریت آن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما آموزش می‌دهیم. پس با آموزش رایگان وردپرس همراه ما باشید



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بهترین زمان خرید بلیط ارزان شیراز کیش آس چارتر

کیش یکی از گرمترین مناطق ایران است و طبیعتا تابستان‌ها استقبال زیادی از آن نمی ‌شود. اما به هر حال تعطیلات نوروزی شلوغی دارد و یکی از پرتردد ترین شهرهای تفریحی ایران است. بنابراین بهترین زمان خرید ارزانترین پرواز تهران کیش نیمه دوم بهار و تابستان باشد. همچنین اواسط هفته معمولا روزهای ارزان ترین به نظرمی رسند. چند توصیه برای خرید بلیط ارزان شیراز کیش قیمت بلیط شیراز به کیش رفت و برگشت معمولا ارزان تر از خرید مجزای رفت و برگشت است. از چند روز قبل قیمت های پروازهای شیراز به کیش را بررسی کنید تا بهترین قیمت در هفته را پیدا کنید. در صورت مشاهده قیمت مناسب، زودتر نسبت به رزرو پرواز شیراز کیش اقدام کنید چون ممکن است با نزدیک شدن به تکمیل ظرفیت پرواز، قیمت‌ها افزایش یابند.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()