نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اگر نگران این هستید که مدل های پرده های برقی مورد پسند شما نباشید و یا به تازگی پرده برای منزل خود تهیه کردید باید بگوییم که شما میتوانید پرده های معمولی را به پرده بریی تبدیل کنید . کدام پرده ها رو میتوان برقی کرد؟ تقریبا همه مدل های پرده کنار جمع شو پنجره های سایز کوچک تا پرده های پنجره های بزرگ با هر نوع متریال از پارچه و تور گرفته تا مخمل و … را می توان برقی کرد. البته نوع موتور پرده برقی و ریل های هر کدام متفاوت است.

برای پرده های پنجره های کوچک باید از موتور هایی با توان پایین تر استفاده کرد. و برای پرده های بزرگ تر گاها نیاز است تا از موتور های تا توان ۶ نیوتن استفادi کرد. اکثر پرده های بالا رو امکان برقی شدن دارند. خرید پرده برقی بیشتر برای اتاق خواب و اشپزخانه و محیط های اداری کار برد دارند. انواع پرده برقی پرده های برقی بالارو یا پرده های شید پرده های برقی کنار رو یا کنار جمع شو پرده های سایبان که بر اساس نیاز و دیزاین منزل میتوانید از هر کدام از انواع پرده برقی استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار پرده برقی، کلیک کنید. در خانه های هوشمند با توجه به سیستم و عملکرد میتوانید به اسانی ساعت های دلخواهی را برای باز و بسته شدن پرده های خانه انتخاب کنید . و این کار را میتوانند با استفاده از اپلیکیشن و یا مانیتور انجام دهند. و نور منزل را در روز تامین کنید . حتی میتوان به نحوی پرده برقی را تنظیم نمود که با نور خورشید پرده ها باز شوند و در انتهای روز و پایان یافتن نور خورشید پرده ها به صورت خودکار بسته شوند.

طرح و نقش پرده یکی از فاکتورهای زیبایی فضای خانه می‌باشد.که می‌تواند تاثیر مثبتی بر دکوراسیون داخلی فضا داشته باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی برای افراد راحت‌تر شده است، به این دلیل که در بستر الکترونیکی سریع تر می‌توان به وسایل مختلفی دسترسی راحت داشت. در این مقاله قصد داریم، شمارا با یکی از جدیدترین وسیله تکنولوژی که پرده برقی است آشنا کنیم. در ادامه به معرفی پرده برقی می‌پردازیم و قیمت پرده برقی و انواع آن برای شما ذکر می‌کنیم. پس تا انتهای این مقاله با سایت دُرفا همراه باشید. پرده برقی چیست؟ پرده برقی چیست؟ در ابتدا یک توضیح کامل در مورد پرده برقی بدهیم تا با این وسیله الکترونیکی بیشتر آشنا شوید. پرده برقی همانطور که از نامش پیداست، با استفاده از برق می‌تواند کار کند.با وجود پرده برقی راحت تر می‌توان پرده را بدون صرف انرژی بازوبسته کرد. اگر موتور و ریل مخصوص به پرده‌های برقی را به پرده‌های معمولی وصل کنید. استفاده از پرده‌های برقی راحتی را در فضای محیط  به ارمغان می‌آورد و بازوبسته کردن پرده را برای افراد راحت‌تر می‌کند. از پرده‌های برقی به علت سریع و راحت بودن در منازل، محل کار، فروشگاه‌های عمومی و در رستوران‌ها هم استفاده می کنند. مهم‌ترین ویژگی که پرده‌های برقی دارند می‌توان استفاده راحت از آنها را نام برد. زمانی که از پرده‌ برقی استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید با کنترل از راه دور طول مورد نیاز را به پرده برقی بدهید.

در بازار پرده فروشان پرده‌های کرکره‌ای در طرح‌های بسیار زیبا مانند طرح حیوانات، طرح طبیعت، طرح های کلاسیک و شیک موجود است که می‌توانید بنا بر سلیقه خودتان پرده برقی دُرفا راخریداری کنید. اگر آشپزخانه شما طول بلند و عرض کم دارد پرده کرکره ای میتواند بهترین انتخاب در زیبایی فضای آشپزخانه تان باشد. پرده‌ های سایبانی: پرده سایبانی یکی دیگر از انواع پرده برقی است جنس این نوع پرده ها از پارچه های ضخیم یا نازک هستند که به دور یک لوله ای که در بالای پارچه قرار دارند متصل شده اند. از این مدل پرده برقی معمولا در آشپزخانه‌ها استفاده می‌کنند که از ورود نور به داخل محیط آشپزخانه جلوگیری می‌کند. شما با استفاده از لوله بالای پارچه پرده کرکره‌ای می توانید بلندی پرده را کم یا زیاد کنید. از این نوع پرده‌ها بیشتر در دکوراسیون های داخلی و خارجی به دلیل سایبان بودن و میزان عبور دهی نور استفاده می کنند. پرده برقی کرکره‌ای اغلب تک رنگ هستند و طرح‌های خاصی دارند. پرده‌ های جمع‌شونده: امروزه از پرده های جمع شونده برای پنجره‌های خانه های بزرگ استفاده می کنند. این نوع پرده‌ها در خانه های لوکس و هتل‌ها که پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پرده‌های جمع شونده در طرح ها و رنگ های زیبا در بازار موجود هستند. اگر فضای خانه شما سالن پذیرایی یا اتاقی دارد که پنجره‌های آن‌ها بزرگ هستند، می توانید در دایره انتخابتان پرده برقی جمع شونده را در اولویت قرار بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با توجه به اینکه امروزه دوربین های مداربسته در تنوع بالایی توسط تولیدکنندگان این صنعت به بازار عرضه می شوند، قبل از خرید دوربین مداربسته بهتر است تا اطلاعاتی کلی راجع به دوربین مداربسته، مکان مناسب برای نصب آن، مزایا و کاربرد دوربین مداربسته و مواردی از این دست داشته باشید.

پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید. ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید.

 دوربین مداربسته چیست؟ دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.

 در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند.

وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد.

انواع دوربین مداربسته دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.

ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برای اولین بار واژه گرده گل در زبان انگلیسی به نام پولن مورد استفاده قرار گرفت . گرده در لغت لاتین به معنای پودر نرم است ولی در لغت آمریکایی به موادی که ظاهر پودر مانند دارند ، گفته می شود . گرده گل کندوک دانه های بسیار ریزی هستند که در پرچم گل قرار می گیرند . گرده افشانی و بارور کردن گل درختان با استفاده از این گرده ها امکان پذیر است . گرده گل توسط زنبورهای کارگر جمع آوری می شود و آن را روی پاهای خود به داخل کندو حمل می کنند . در داخل کندو زنبور با ترشح غدد طبیعی خود و یا با ترکیب مقداری عسل آن را رقیق می کند . گرده گل طبیعی سرشار از مواد معدنی ، ویتامین B ، اسید آمینه های آزاد ، پروتئین ، کلسیم و مواد غذی می باشد . گرده گل یک منبع غذایی برای تغذیه و تقویت زنبورعسل کارگر است . زنبورداران کندوک برای جمع آوری گرده گل خام در ورودی کندو ها تله های گرده گل می گذارد ، که این کار جمع آوری گرده گل را برای کاربردهای تجاری آسان می کند . ترکیبات مغذی متنوع در گرده گل ، باعث ایجاد خواص درمانی بینظیر در درمان بسیاری از بیماری ها می شود . در زمان های قدیم از گرده گل به عنوان ماده بالقوه برای درمان بیماری ها استفاده می کردند . تحقیقات انجام شده نشان می دهد که زنان عصرباستان ، گرده گل طبیعی را در رژیم غذایی خود قرار داده اند تا پوستشان سالم و زیبا باقی بماند . فواید گرده گل از گذشته تا به امروز گرده گل را به عنوان یک ماده فوق العاده در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می دادند . گرده گل طبیعی کندوک به صورت کاملا ارگانیک و خام برداشت می شود ، و به علت اصل و طبیعی بودن گرده گل هر سال طرفداران بسیار زیادی پیدا می کند . گرده گل را نه تنها می توان به عنوان یک منبع غذایی استفاده کرد ، بلکه می توان برای درمان ناباروری ، تقویت میل جنسی ، جوانسازی پوست ، درمان التهابات معده و … نیز مورد استفاده قرار داد . نرم کننده قوی پوست امروزه گرده گل در بسیاری از کرم های جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . هدف از استفاده گرده گل در پماد های موضعی ، درمان التهابات ، قرمزی پوست ، سوزش پوست و برای درمان بیماری پسوریازیس یا اگزما می باشد . ویتامین ها و اسید آمینه های موجود در گرده گل از پوست محافظت می کند و سرعت بازسازی سلول های پوست را افزایش می دهد . افزایش انرژی بدن میزان مواد مغذی موجود در گرده گل بسیار زیاد است و آن را به یک انرژی دهنده طبیعی نام میبرند . ویتامین B ، پروتئین و کربوهیدرات ها می توانند در تمام طول روز با افزایش استقامت با خستگی بدن مبارزه کنند . خرید گرده گل و درمان حساسیت یکی از مهمترین خاصیت های گرده گل ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن آن است . آنتی اکسیدان هایی که در گرده گل وجود دارد مانع از بیماری آلرژی ، اتهالبات و قرمزی پوست می شود . طبق آزمایشاتی که بر روی افراد انجام شده نتایج نشان می دهند ، افرادی که دارای بیماری آلرژی بودند با مصرف مرتب گرده گل طبیعی کندوک درمان شده اند . گرده گل طبیعی در درمان بیماری آسم ، مشکلات سینوسی و آلرژی بسیار تاثیر گذار است . تقویت سیستم ایمنی بدن گرده گل برای درمان فلور روده بسیار مفید است ، بنابراین سیستم دفاعی بدن را افزایش می دهد . گرده گل سرشار از آنتی اکسیدان است ، به همین دلیل از بدن در برابر ویروس های آلوده و سرماخوردگی های مزمن دفاع می کند . یکی دیگر از خاصیت های آنتی اکسیدان این است که ، در برابر رادیکال های آزاد پوست مقابله می کند و مانع پیری زودرس پوست می شود



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گروه مهاجرتی های لیپ از سال ۲۰۰۸ در دبی تاسیس شده است و با بیش از 14 سال تجربه و سابقه درخشان در حوزه مهاجرت و اخذ اقامت در دفاتر دبی و تهران مشغول به فعالیت می‌باشد. شرکت مهاجرتی های لیپ با برخورداری از مجرب‌ترین و کار آزموده ترین وکلا و همچنین کارشناسان مهاجرتی متخصص در این حوزه، مناسب‌ترین و سریع‌ترین مسیر را با توجه به شرایط و موقعیت افراد بر می‌گزینند و شما را تا پایان کلیه مراحل همراهی می‌کنند. از مهم‌ترین فعالیت‌های کمپانی های لیپ می‌توان به اخذ پاسپورت دومینیکا اشاره نمود. شرکت مهاجرتی های لیپ به واسطه حضور وکلا و کادر مجرب در دفاتر تهران و دبی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که در تمامی مراحل در کنار شما حضور دارند و پیگیری‌های مداوم در خصوص پرونده‌های شما در کشورهای مبدا و مقصد انجام می‌گیرد. کلیه خدمات شرکت های لیپ با تضمین صد در صدی بازگشت وجه شما انجام می‌گیرد و رضایت همه جانبه شما از مهم‌ترین اهداف مجموعه‌ های لیپ می‌باشد. شما با گروه مهاجرتی های لیپ می‌توانید از طریق خرید ملک یا سهام هتل‌های معتبر، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری و …به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان و بدون هزینه‌های اضافی اقامت و پاسپورت دومینیکا های لیپ را به دست آورید. برای مهاجرت و یا اخذ ویزا و اقامت هر کشور، قوانین و شیوه‌های بسیار متنوعی وجود دارد. متقاضیان مهاجرت می‌توانند کلیه مراحل اخذ اقامت خود را به صورت شخصی و بدون نیاز به وکیل مهاجرتی انجام دهند اما باید توجه داشته باشید که انجام مراحل اجرایی دریافت اقامت و مهاجرت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و کوچک!ترین اشتباه در خصوص فرم‌های مربوطه، ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت و زمان‌بندی کار می‌توانند باعث پرداخت هزینه‌های اضافی، عدم موفقیت افراد در پرونده و همچنین عدم دریافت ویزا یا اقامت مورد نظر شود. همچنین قوانین مهاجرت و سرمایه‌گذاری در هر دوره زمانی دستخوش تغییرات بسیاری می‌شود که عدم آگاهی از این قوانین می‌تواند باعث شکست افراد در انجام پروسه مهاجرتی شود. به منظور تسهیل شروط و الزامات در ارتباط با امور مهاجرتی و همچنین موفقیت در این امر، بهتر است با کمک موسسات مهاجرتی معتبر، دارای سوابق طولانی و واقف به رویدادها و امور و قوانین مهاجرتی اقدام کنید. همان‌طور که می‌دانید هر ساله قوانین مهاجرتی کشورها دچار تغییر می‌شوند و به‌ روز رسانی اطلاعات و قوانین جدید از الزامات فعالیت‌های این موسسات می‌باشد. زیرا آگاهی و اشراف کامل به شرایط و ضوابط امور مهاجرتی، کمک شایانی به تسهیل و تسریع مسیر مهاجرت می‌کند. به طور کلی وظایف اصلی موسسات مهاجرتی به شرح ذیل می‌باشد: ارائه مشاوره تخصصی در ارتباط با کلیه شیوه‌ها و قوانین و الزامات مهاجرتی انجام کلیه مراحل اجرایی امور مهاجرتی به صورت قانونی ارائه اطلاعات کامل در مورد شرایط پرونده متقاضیان بررسی دقیق شرایط متقاضی و ارائه بهترین و مناسب‌ترین گزینه پیشنهادی برای مهاجرت تسریع در انجام امور مهاجرت



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در برج خنک کننده  مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج با عبور از پکینگ‌ها و برخورد با جریان هوای تازه که از محیط بیرون توسط فن یا به صورت طبیعی وارد برج می‌شود ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در پایین برج ته‌نشین می‌شود. مهم‌ترین عیب این سیستم پاشیدن ذرات آب به اطراف و همچنین تبخیر بیش از حد آب می‌باشد. برج خنک کننده اطلس نسیم برتر هما خنک کن خشک در مناطقی که بعلت عدم وجود آب کافی باید از اتلاف آب و تبخیر بیشتر جلوگیری نمود از برج خنک کنننده  خشک HELLER (هِلِر) (Dry-Cooling Tower) استفاده می‌شود. در این دسته، آب گرم به جای عبور از پکینگ‌ از لوله‌های پره دار که با هوای سرد در تماس می‌باشند عبور کرده و خنک می‌گردد. از معایب این سیستم کاهش راندمان با افزایش دمای محیط اطراف می‌باشد. برج خنک کن خشک-مرطوب این نوع، ترکیبی از برج خنک کن‌های خشک و مرطوب بوده و برای کاهش عوارض و معایب دو سیستم فوق بکار می‌رود. برج خنک کن‌های خشک-مرطوب(Dry-Wet Cooling Tower) دارای دو مسیر هوا به صورت موازی و دو مسیر آب به صورت سری می‌باشند. آب گرم ابتدا وارد لوله‌های پره دار و سپس وارد پکینگ‌ها می‌شود و در طول این مسیر با هوای سرد تبادل حرارتی داشته و آب سرد در پایین برج جمع می‌گردد. نحوه برخورد جریان‌های آب و هوا 1 ) پکینگ خنک کن با جریان هوای متقاطع 2 ) برج خنک کننده با جریان هوای مخالف کولینگ تاور برج خنک کننده پکینگ با جریان هوای متقاطع دراین حالت هوایی که از محیط بیرون وارد برج می‌شود به صورت متقاطع با جریان آب برخورد می‌کند. کولینگ تاور چیلر برج خنک کننده اطلس نسم برتر هما برج خنک کننده با جریان هوای مخالف در این حالت جریان هوا به صورت مخالف با جریان آب برخورد می‌کند. برج خنک کننده مکعبی فلزی بر اساس جنس و شکل ورق گالوانیزه بدنه نام‌گذاری شده است. برج‌های کم‌ ظرفیت مکعبی فلزی دارای یک فن جریان محوری در سطح جانبی هستند و بستر ریزش آب در آن‌ها از چوب اشباع‌ شده، مواد پلیمری و یا ورق گالوانیزه است. در این‌ گونه برج‌های کم ظرفیت از افشانک استفاده نمی‌شود. بلکه آب ورودی به تشتک فوقانی برج ریخته و سپس از روی سطوح چوبی یا پلیمری گذر کرده و در تشتک زیرین برج جمع می‌شود.  در برج‌های مکعبی فلزی پرظرفیت از افشانک و فن‌های گریز از مرکز استفاده می‌شود.

اطلس نسیم برتر هما

در شرکت  برتر هما خرید کالا و محصولات از روش های  مختلفی امکان پذیر است. که هر کدام  مزایا خاص خودش را دارد. اما خرید مستقیم برج خنک کننده از کارخانه مزیت هایی نظیر: خرید برج خنک کننده شزکت اطلس نسیم برتر هما با هزینه کمتر : حتی بدون خرید عمده از کارخانه به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های مربوط به انبارداری و تبلیغات و حمل و نقل و … که آنها به قیمت نهایی کارخانه اضافه میکنند، هزینه خرید از تولید کننده به مراتب کمتر می باشد. کاهش احتمال خراب شدن یا خسارت درحمل و نقل یک مرتبه ای محصول در فرآیند انتقال کولینگ تاور از کارخانه  برتر هما به توزیع کننده یا فروشگاه محصول سفارشی ممکن است دچار خسارت شود که این خسارت جدا از جنبه فیزیکی ممکن است. زمان ما را هم تحت شعاع قرار دهد. دسترسی به انواع و مدل های دیگری ازآن محصول. پیشنهاد محصول بهتر: تولید کننده ممکن است با توجه به شرایط ما و شناخت جامعی که دارد، محصول بهتری راپیشنهاد دهد. سعی ما در شرکت اطلس نسیم  برتر هما تحویل به موقع سفارشات بر طبق تاریخ توافق شده است، همچنین در خصوص ارائه خدمات  خوشحالیم که تا کنون در این امر مهم موفق بوده ایم. ما در اطلس نسیم برتر هما تحویل به موقع سفارشات بر طبق تاریخ توافق شده است، و خوشحالیم که تا کنون در این امر مهم موفق بوده ایم.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()