نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گروه مهاجرتی های لیپ از سال ۲۰۰۸ در دبی تاسیس شده است و با بیش از 14 سال تجربه و سابقه درخشان در حوزه مهاجرت و اخذ اقامت در دفاتر دبی و تهران مشغول به فعالیت می‌باشد. شرکت مهاجرتی های لیپ با برخورداری از مجرب‌ترین و کار آزموده ترین وکلا و همچنین کارشناسان مهاجرتی متخصص در این حوزه، مناسب‌ترین و سریع‌ترین مسیر را با توجه به شرایط و موقعیت افراد بر می‌گزینند و شما را تا پایان کلیه مراحل همراهی می‌کنند. از مهم‌ترین فعالیت‌های کمپانی های لیپ می‌توان به اخذ پاسپورت دومینیکا اشاره نمود. شرکت مهاجرتی های لیپ به واسطه حضور وکلا و کادر مجرب در دفاتر تهران و دبی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که در تمامی مراحل در کنار شما حضور دارند و پیگیری‌های مداوم در خصوص پرونده‌های شما در کشورهای مبدا و مقصد انجام می‌گیرد. کلیه خدمات شرکت های لیپ با تضمین صد در صدی بازگشت وجه شما انجام می‌گیرد و رضایت همه جانبه شما از مهم‌ترین اهداف مجموعه‌ های لیپ می‌باشد. شما با گروه مهاجرتی های لیپ می‌توانید از طریق خرید ملک یا سهام هتل‌های معتبر، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری و …به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان و بدون هزینه‌های اضافی اقامت و پاسپورت دومینیکا های لیپ را به دست آورید. برای مهاجرت و یا اخذ ویزا و اقامت هر کشور، قوانین و شیوه‌های بسیار متنوعی وجود دارد. متقاضیان مهاجرت می‌توانند کلیه مراحل اخذ اقامت خود را به صورت شخصی و بدون نیاز به وکیل مهاجرتی انجام دهند اما باید توجه داشته باشید که انجام مراحل اجرایی دریافت اقامت و مهاجرت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و کوچک!ترین اشتباه در خصوص فرم‌های مربوطه، ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت و زمان‌بندی کار می‌توانند باعث پرداخت هزینه‌های اضافی، عدم موفقیت افراد در پرونده و همچنین عدم دریافت ویزا یا اقامت مورد نظر شود. همچنین قوانین مهاجرت و سرمایه‌گذاری در هر دوره زمانی دستخوش تغییرات بسیاری می‌شود که عدم آگاهی از این قوانین می‌تواند باعث شکست افراد در انجام پروسه مهاجرتی شود. به منظور تسهیل شروط و الزامات در ارتباط با امور مهاجرتی و همچنین موفقیت در این امر، بهتر است با کمک موسسات مهاجرتی معتبر، دارای سوابق طولانی و واقف به رویدادها و امور و قوانین مهاجرتی اقدام کنید. همان‌طور که می‌دانید هر ساله قوانین مهاجرتی کشورها دچار تغییر می‌شوند و به‌ روز رسانی اطلاعات و قوانین جدید از الزامات فعالیت‌های این موسسات می‌باشد. زیرا آگاهی و اشراف کامل به شرایط و ضوابط امور مهاجرتی، کمک شایانی به تسهیل و تسریع مسیر مهاجرت می‌کند. به طور کلی وظایف اصلی موسسات مهاجرتی به شرح ذیل می‌باشد: ارائه مشاوره تخصصی در ارتباط با کلیه شیوه‌ها و قوانین و الزامات مهاجرتی انجام کلیه مراحل اجرایی امور مهاجرتی به صورت قانونی ارائه اطلاعات کامل در مورد شرایط پرونده متقاضیان بررسی دقیق شرایط متقاضی و ارائه بهترین و مناسب‌ترین گزینه پیشنهادی برای مهاجرت تسریع در انجام امور مهاجرت



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در برج خنک کننده  مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج با عبور از پکینگ‌ها و برخورد با جریان هوای تازه که از محیط بیرون توسط فن یا به صورت طبیعی وارد برج می‌شود ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در پایین برج ته‌نشین می‌شود. مهم‌ترین عیب این سیستم پاشیدن ذرات آب به اطراف و همچنین تبخیر بیش از حد آب می‌باشد. برج خنک کننده اطلس نسیم برتر هما خنک کن خشک در مناطقی که بعلت عدم وجود آب کافی باید از اتلاف آب و تبخیر بیشتر جلوگیری نمود از برج خنک کنننده  خشک HELLER (هِلِر) (Dry-Cooling Tower) استفاده می‌شود. در این دسته، آب گرم به جای عبور از پکینگ‌ از لوله‌های پره دار که با هوای سرد در تماس می‌باشند عبور کرده و خنک می‌گردد. از معایب این سیستم کاهش راندمان با افزایش دمای محیط اطراف می‌باشد. برج خنک کن خشک-مرطوب این نوع، ترکیبی از برج خنک کن‌های خشک و مرطوب بوده و برای کاهش عوارض و معایب دو سیستم فوق بکار می‌رود. برج خنک کن‌های خشک-مرطوب(Dry-Wet Cooling Tower) دارای دو مسیر هوا به صورت موازی و دو مسیر آب به صورت سری می‌باشند. آب گرم ابتدا وارد لوله‌های پره دار و سپس وارد پکینگ‌ها می‌شود و در طول این مسیر با هوای سرد تبادل حرارتی داشته و آب سرد در پایین برج جمع می‌گردد. نحوه برخورد جریان‌های آب و هوا 1 ) پکینگ خنک کن با جریان هوای متقاطع 2 ) برج خنک کننده با جریان هوای مخالف کولینگ تاور برج خنک کننده پکینگ با جریان هوای متقاطع دراین حالت هوایی که از محیط بیرون وارد برج می‌شود به صورت متقاطع با جریان آب برخورد می‌کند. کولینگ تاور چیلر برج خنک کننده اطلس نسم برتر هما برج خنک کننده با جریان هوای مخالف در این حالت جریان هوا به صورت مخالف با جریان آب برخورد می‌کند. برج خنک کننده مکعبی فلزی بر اساس جنس و شکل ورق گالوانیزه بدنه نام‌گذاری شده است. برج‌های کم‌ ظرفیت مکعبی فلزی دارای یک فن جریان محوری در سطح جانبی هستند و بستر ریزش آب در آن‌ها از چوب اشباع‌ شده، مواد پلیمری و یا ورق گالوانیزه است. در این‌ گونه برج‌های کم ظرفیت از افشانک استفاده نمی‌شود. بلکه آب ورودی به تشتک فوقانی برج ریخته و سپس از روی سطوح چوبی یا پلیمری گذر کرده و در تشتک زیرین برج جمع می‌شود.  در برج‌های مکعبی فلزی پرظرفیت از افشانک و فن‌های گریز از مرکز استفاده می‌شود.

اطلس نسیم برتر هما

در شرکت  برتر هما خرید کالا و محصولات از روش های  مختلفی امکان پذیر است. که هر کدام  مزایا خاص خودش را دارد. اما خرید مستقیم برج خنک کننده از کارخانه مزیت هایی نظیر: خرید برج خنک کننده شزکت اطلس نسیم برتر هما با هزینه کمتر : حتی بدون خرید عمده از کارخانه به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های مربوط به انبارداری و تبلیغات و حمل و نقل و … که آنها به قیمت نهایی کارخانه اضافه میکنند، هزینه خرید از تولید کننده به مراتب کمتر می باشد. کاهش احتمال خراب شدن یا خسارت درحمل و نقل یک مرتبه ای محصول در فرآیند انتقال کولینگ تاور از کارخانه  برتر هما به توزیع کننده یا فروشگاه محصول سفارشی ممکن است دچار خسارت شود که این خسارت جدا از جنبه فیزیکی ممکن است. زمان ما را هم تحت شعاع قرار دهد. دسترسی به انواع و مدل های دیگری ازآن محصول. پیشنهاد محصول بهتر: تولید کننده ممکن است با توجه به شرایط ما و شناخت جامعی که دارد، محصول بهتری راپیشنهاد دهد. سعی ما در شرکت اطلس نسیم  برتر هما تحویل به موقع سفارشات بر طبق تاریخ توافق شده است، همچنین در خصوص ارائه خدمات  خوشحالیم که تا کنون در این امر مهم موفق بوده ایم. ما در اطلس نسیم برتر هما تحویل به موقع سفارشات بر طبق تاریخ توافق شده است، و خوشحالیم که تا کنون در این امر مهم موفق بوده ایم.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بالاخره پس از مدت ها انتظار و شایعات مختلف، اپل رسما خط جدیدی از گوشی های آیفون 14 را معرفی کرد. اپل معمولاً هر سال سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را با تغییرات شدید در بخش طراحی عرضه نمی‌کند، اما امسال این قانون پابرجاست. برای کسب اطلاعات بیشتر لینک خاطرات من را مشاهده نمایید.

به عبارت دیگر، مدل استاندارد آیفون 14 همانند نسل قبل است. در این مقاله، علاوه بر مقایسه ای سریع، به بررسی مهم ترین تفاوت های مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس با گوشی های هوشمند نسل قبلی اپل می پردازیم   نام گذاری در آیفون 14 حذف مدل مینی را می توان یکی از مهم ترین تغییرات در سری جدید گوشی های آیفون پر شده با آیفون 14 دانست و در عوض مدل جدیدی به نام آیفون 14 پلاس را به خانواده گوشی های اپل اضافه کرد.

نقش گوشی ها را در قسمت 14 تغییر داد و آیفون 14 معمولی را با صفحه نمایش بزرگتر آیفون 13 مینی و آیفون 14 پلاس را با آیفون 13 جایگزین کرد.

 این در حالی است که آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس با موفقیت این نقش را از سری قبلی به ارث برده اند.   تفاوت در طراحی آیفون 14 اپل ترجیح داد طراحی دلپذیر فعلی گوشی‌های آیفون را که بسیاری آن را یادآور مدل‌های دوران استیو جابز می‌دانند، با آیفون 14 حفظ کند.

ویژگی‌های طراحی مانند موقعیت و چیدمان، اندازه صفحه نمایش و جنس بدنه آلومینیومی مانند مدل قبلی است. و فقط رنگ بنفش جدید پذیرفته شده است. به سری 13 مشکی، نقره ای، آبی و قرمز اضافه شده است.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برای دسترسی به مطالب بیشتر درباره سیستم­های چیلر به وبلاگ کارماسرا سر بزنید و مقالات جدید ما را مطالعه نمایید.

سیستم های چیلر آب خنک دارای برج خنک کننده هستند، بنابراین راندمان بالاتری نسبت به چیلرهای هوا خنک دارند. چیلرهای آب خنک کارآمدتر هستند زیرا بسته به دمای حباب دمای محیط که کمتر از دمای حباب خشک محیط است متراکم می شوند.

هر چه یک چیلر کندانس کمتری داشته باشد، کارایی آن بیشتر است. این سیستم دارای چندین جزء ضروری از جمله: برج های خنک کننده پمپ آب کندانسور پمپ آب آرایشی چیلرها مخازن TES شرکت چیلر کریرCarrierیکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در دنیا است.

محصولات این شرکت شامل، چیلر، مینی چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت، هواساز، روفتاپ پکیج و سیستم وی آر اف VRF است. شرکت کریر دارای 54000 کارمند و نمایندگی های زیادی در سرتارسر دنیا است. مقر اصلی این شرکت در فلوریدا آمریکا است.

دیزل ژنراتورها برای تامین برق اضطراری در مکان هایی بدون اتصال به شبکه برق و یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت خرابی شبکه استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها برق آماده به کار را برای ساختمان های اداری بزرگ و آسمان خراش ها و همچنین سایت های کار از راه دور تامین می کنند. ما درک می کنیم که نیازهای برق بخش مهمی از عملیات شما هستند.

هنگامی که به برق قابل اعتماد برای پشتیبان گیری، کاهش پیک و تسطیح بار نیاز دارید، دیزل ژنراتورهای ما راه حلی مطمئن و مطمئن برای برق بی وقفه در اختیار شما قرار می دهند. پکیج دیزل ژنراتوریک مجموعه دیزل ژنراتور فشرده، کم هزینه و با کیفیت برای کاربردهای تجاری و صنعتی است. همراه با دینام و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره – تولید و اجرای کلیه مدل های پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد که هر دو نوع پارتیشن اداری نوین پارتیشن تک جداره و دوجداره می تواند با متریال های مختلفی مانند شیشه ای ، ام دی اف و آلومینیوم تولید گردد. تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای ، آلومینیومی و ام دی اف توسط نوین پارتیشن تولید و اجرا می گردد. تمامی انواع پارتیشن هایی که در دکوراسیون اداری در ایران استفاده می شود را می توان در سه دسته 1-پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه ، 2-پارتیشن شیشه ای فریم لس  3-پارتیشن دو جداره آلومینیوم و شیشه تقسیم بندی کرد. دو نوع اول ، پرفروش ترین و پرکاربردین پارتیشن های اداری در ایران می باشد. لازم به ذکر است انواع دیگری از پارتیشن ها مانند تک جداره ام دی اف ، تکجداره با آلومینیوم 6 پر و … نیز در موارد اندکی استفاده می شود که تقریبا از رده خارج شده اند . در ادامه به توضیح هر یک از انواع پارتیشن های تولید شده توسط نوین پارتیشن می پردازیم.

استانداردهای نوین پارتیشن در تولید و اجرای پارتیشن های اداری در طول چندین سال فعالیت نوین پارتیشن ، با شناسایی و رعایت استانداردهای زیر توانسته ایم محصول با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین با راه اندازی سیستم فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی نیز توانسته ایم تا 30 درصد در هزینه های پارتیشن اداری برای مشتریان صرفه جویی ایجاد نماییم. 1- استانداردهای مربوط به تولید فریم آلومینیومی: از حدود سال 1390 به بعد پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی بخش بزرگی از بازار پارتیشن های اداری را به خود اختصاص دادند و به مرور پارتیشن های MDF جای خود را به پارتیشن های فریم لس و پارتیشن های دوجداره با فریم آلومینیومی دادند. در سال های اخیر حدود 80 درصد متقاضیان پارتیشن اداری متقاضی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی هستند. در این نوع پارتیشن ها ، شیشه سکوریت شده در فریمی از جنس آلومینیوم مهار می شود.

جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای نوین پارتیشن چیست؟ تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن های فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چه تفاوت هایی باهم دارند؟ اگر بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می خواهید یکی را انتخاب کنید برای انتخاب درست حتما موارد زیر را مد نظر قرار دهید: 1- نصب پرده کرکره ای: اگر حتما می خواهید بر روی پارتیشن پرده کرکره ای نصب کنید تا نور و دید را در زمان های دلخواه کنترل نمایید ، پارتیشن دوجداره گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود. چرا که حالت استاندارد نصب پرده کرکره ، نصب بین دو شیشه می باشد و معمولا برای پارتیشن های شیشه ای تک جداره از پرده کرکره ای استفاده نمی شود. 2- بودجه : قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای حدود 2 برابر پارتیشن های تک جداره می باشد. لذا عامل بودجه یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بین پارتیشن تک جداره و دو جداره می باشد. 3- عایق صوتی : پارتیشن دوجداره  شیشه ای نسبت به پارتیشن تک جداره حدود 30 درصد از عایق صوتی بیشتری برخوردار است. 4- شکل ظاهری : از نظر شکل ظاهری ، پارتیشن های تک جداره (فریم لس) فقط در قسمتی که پارتیشن به کف و سقف و دیواره ها متصل می شود دارای فریم می باشد. این درحالیست که پارتیسشن های دوجداره در دورتادور هر لَت شیشه دارای فریم می باشد.

پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پاسخگوی سوالات شما در خصوص پارتیشن ام دی اف نوین پارتیشن هستیم. با توجه به تنوع رنگ و طرح در پارتیشن های ام دی اف ، این نوع پارتیشن های اداری را می توان هم در دکوراسیون مدرن و نیمه مدرن و هم در دکوراسیون های به سبک کلاسیک به کار برد. هیچ گونه محدودیتی در طراحی پارتیشن های ام دی اف وجود ندارد و هر طرح دلخواهی توسط تیم نوین پارتیشن قابل تولید و اجرا می باشد. 1- پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه با پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه مشتری استفاده از ورق ام دی اف درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان نصب پرده کرکره ای با 20 رنگ مختلف اجرای بسیار دقیق و بی نقص در تولید پارتیشن های MDF نوین پارتیشن ، از MDF درجه یک استفاده شده و دارای 36 ماه گارانتی می باشد. مشتریان عزیز می توانند بیش از 80 طرح و رنگ را از بین طرح های موجود در کالیته رنگ MDF انتخاب نمایند. 2- پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه بدون پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه کارفرما ورقMDF درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت با 3 سال گارانتی) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان سفارش به 3 صورت شیشه راه مات ، تمام مات و ساده اجرای بسیار دقیق و بی نقص  اجرا میشود.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره – تولید و اجرای کلیه مدل های پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد که هر دو نوع پارتیشن اداری نوین پارتیشن تک جداره و دوجداره می تواند با متریال های مختلفی مانند شیشه ای ، ام دی اف و آلومینیوم تولید گردد. تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای ، آلومینیومی و ام دی اف توسط نوین پارتیشن تولید و اجرا می گردد. تمامی انواع پارتیشن هایی که در دکوراسیون اداری در ایران استفاده می شود را می توان در سه دسته 1-پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه ، 2-پارتیشن شیشه ای فریم لس  3-پارتیشن دو جداره آلومینیوم و شیشه تقسیم بندی کرد. دو نوع اول ، پرفروش ترین و پرکاربردین پارتیشن های اداری در ایران می باشد. لازم به ذکر است انواع دیگری از پارتیشن ها مانند تک جداره ام دی اف ، تکجداره با آلومینیوم 6 پر و … نیز در موارد اندکی استفاده می شود که تقریبا از رده خارج شده اند . در ادامه به توضیح هر یک از انواع پارتیشن های تولید شده توسط نوین پارتیشن می پردازیم.

استانداردهای نوین پارتیشن در تولید و اجرای پارتیشن های اداری در طول چندین سال فعالیت نوین پارتیشن ، با شناسایی و رعایت استانداردهای زیر توانسته ایم محصول با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین با راه اندازی سیستم فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی نیز توانسته ایم تا 30 درصد در هزینه های پارتیشن اداری برای مشتریان صرفه جویی ایجاد نماییم. 1- استانداردهای مربوط به تولید فریم آلومینیومی: از حدود سال 1390 به بعد پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی بخش بزرگی از بازار پارتیشن های اداری را به خود اختصاص دادند و به مرور پارتیشن های MDF جای خود را به پارتیشن های فریم لس و پارتیشن های دوجداره با فریم آلومینیومی دادند. در سال های اخیر حدود 80 درصد متقاضیان پارتیشن اداری متقاضی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی هستند. در این نوع پارتیشن ها ، شیشه سکوریت شده در فریمی از جنس آلومینیوم مهار می شود.

جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای نوین پارتیشن چیست؟ تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن های فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چه تفاوت هایی باهم دارند؟ اگر بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می خواهید یکی را انتخاب کنید برای انتخاب درست حتما موارد زیر را مد نظر قرار دهید: 1- نصب پرده کرکره ای: اگر حتما می خواهید بر روی پارتیشن پرده کرکره ای نصب کنید تا نور و دید را در زمان های دلخواه کنترل نمایید ، پارتیشن دوجداره گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود. چرا که حالت استاندارد نصب پرده کرکره ، نصب بین دو شیشه می باشد و معمولا برای پارتیشن های شیشه ای تک جداره از پرده کرکره ای استفاده نمی شود. 2- بودجه : قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای حدود 2 برابر پارتیشن های تک جداره می باشد. لذا عامل بودجه یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بین پارتیشن تک جداره و دو جداره می باشد. 3- عایق صوتی : پارتیشن دوجداره  شیشه ای نسبت به پارتیشن تک جداره حدود 30 درصد از عایق صوتی بیشتری برخوردار است. 4- شکل ظاهری : از نظر شکل ظاهری ، پارتیشن های تک جداره (فریم لس) فقط در قسمتی که پارتیشن به کف و سقف و دیواره ها متصل می شود دارای فریم می باشد. این درحالیست که پارتیسشن های دوجداره در دورتادور هر لَت شیشه دارای فریم می باشد.

پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پاسخگوی سوالات شما در خصوص پارتیشن ام دی اف نوین پارتیشن هستیم. با توجه به تنوع رنگ و طرح در پارتیشن های ام دی اف ، این نوع پارتیشن های اداری را می توان هم در دکوراسیون مدرن و نیمه مدرن و هم در دکوراسیون های به سبک کلاسیک به کار برد. هیچ گونه محدودیتی در طراحی پارتیشن های ام دی اف وجود ندارد و هر طرح دلخواهی توسط تیم نوین پارتیشن قابل تولید و اجرا می باشد. 1- پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه با پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه مشتری استفاده از ورق ام دی اف درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان نصب پرده کرکره ای با 20 رنگ مختلف اجرای بسیار دقیق و بی نقص در تولید پارتیشن های MDF نوین پارتیشن ، از MDF درجه یک استفاده شده و دارای 36 ماه گارانتی می باشد. مشتریان عزیز می توانند بیش از 80 طرح و رنگ را از بین طرح های موجود در کالیته رنگ MDF انتخاب نمایند. 2- پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه بدون پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه کارفرما ورقMDF درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت با 3 سال گارانتی) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان سفارش به 3 صورت شیشه راه مات ، تمام مات و ساده اجرای بسیار دقیق و بی نقص  اجرا میشود.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره – تولید و اجرای کلیه مدل های پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد که هر دو نوع پارتیشن اداری نوین پارتیشن تک جداره و دوجداره می تواند با متریال های مختلفی مانند شیشه ای ، ام دی اف و آلومینیوم تولید گردد. تمامی انواع پارتیشن های شیشه ای ، آلومینیومی و ام دی اف توسط نوین پارتیشن تولید و اجرا می گردد. تمامی انواع پارتیشن هایی که در دکوراسیون اداری در ایران استفاده می شود را می توان در سه دسته 1-پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه ، 2-پارتیشن شیشه ای فریم لس  3-پارتیشن دو جداره آلومینیوم و شیشه تقسیم بندی کرد. دو نوع اول ، پرفروش ترین و پرکاربردین پارتیشن های اداری در ایران می باشد. لازم به ذکر است انواع دیگری از پارتیشن ها مانند تک جداره ام دی اف ، تکجداره با آلومینیوم 6 پر و … نیز در موارد اندکی استفاده می شود که تقریبا از رده خارج شده اند . در ادامه به توضیح هر یک از انواع پارتیشن های تولید شده توسط نوین پارتیشن می پردازیم.

استانداردهای نوین پارتیشن در تولید و اجرای پارتیشن های اداری در طول چندین سال فعالیت نوین پارتیشن ، با شناسایی و رعایت استانداردهای زیر توانسته ایم محصول با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین با راه اندازی سیستم فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی نیز توانسته ایم تا 30 درصد در هزینه های پارتیشن اداری برای مشتریان صرفه جویی ایجاد نماییم. 1- استانداردهای مربوط به تولید فریم آلومینیومی: از حدود سال 1390 به بعد پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی بخش بزرگی از بازار پارتیشن های اداری را به خود اختصاص دادند و به مرور پارتیشن های MDF جای خود را به پارتیشن های فریم لس و پارتیشن های دوجداره با فریم آلومینیومی دادند. در سال های اخیر حدود 80 درصد متقاضیان پارتیشن اداری متقاضی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی هستند. در این نوع پارتیشن ها ، شیشه سکوریت شده در فریمی از جنس آلومینیوم مهار می شود.

جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای نوین پارتیشن چیست؟ تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن های فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چه تفاوت هایی باهم دارند؟ اگر بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می خواهید یکی را انتخاب کنید برای انتخاب درست حتما موارد زیر را مد نظر قرار دهید: 1- نصب پرده کرکره ای: اگر حتما می خواهید بر روی پارتیشن پرده کرکره ای نصب کنید تا نور و دید را در زمان های دلخواه کنترل نمایید ، پارتیشن دوجداره گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود. چرا که حالت استاندارد نصب پرده کرکره ، نصب بین دو شیشه می باشد و معمولا برای پارتیشن های شیشه ای تک جداره از پرده کرکره ای استفاده نمی شود. 2- بودجه : قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای حدود 2 برابر پارتیشن های تک جداره می باشد. لذا عامل بودجه یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بین پارتیشن تک جداره و دو جداره می باشد. 3- عایق صوتی : پارتیشن دوجداره  شیشه ای نسبت به پارتیشن تک جداره حدود 30 درصد از عایق صوتی بیشتری برخوردار است. 4- شکل ظاهری : از نظر شکل ظاهری ، پارتیشن های تک جداره (فریم لس) فقط در قسمتی که پارتیشن به کف و سقف و دیواره ها متصل می شود دارای فریم می باشد. این درحالیست که پارتیسشن های دوجداره در دورتادور هر لَت شیشه دارای فریم می باشد.

پارتیشن ام دی اف یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن ها برای فضاهای کاری در ایران است. پارتیشن های MDF در طرح ها و ساختارهای مختلف طراحی و تولید می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پاسخگوی سوالات شما در خصوص پارتیشن ام دی اف نوین پارتیشن هستیم. با توجه به تنوع رنگ و طرح در پارتیشن های ام دی اف ، این نوع پارتیشن های اداری را می توان هم در دکوراسیون مدرن و نیمه مدرن و هم در دکوراسیون های به سبک کلاسیک به کار برد. هیچ گونه محدودیتی در طراحی پارتیشن های ام دی اف وجود ندارد و هر طرح دلخواهی توسط تیم نوین پارتیشن قابل تولید و اجرا می باشد. 1- پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه با پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه مشتری استفاده از ورق ام دی اف درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان نصب پرده کرکره ای با 20 رنگ مختلف اجرای بسیار دقیق و بی نقص در تولید پارتیشن های MDF نوین پارتیشن ، از MDF درجه یک استفاده شده و دارای 36 ماه گارانتی می باشد. مشتریان عزیز می توانند بیش از 80 طرح و رنگ را از بین طرح های موجود در کالیته رنگ MDF انتخاب نمایند. 2- پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه بدون پرده کرکره ای انتخاب رنگ و جنس MDF به دلخواه کارفرما ورقMDF درجه یک و شرکتی (تضمین کیفیت با 3 سال گارانتی) دقت برش ورق ام دی اف: 0.5 میلیمتر با دستگاه برش ساخت کشور ترکیه طراحی اختصاصی متناسب با دیزاین محل کار شما امکان سفارش به 3 صورت شیشه راه مات ، تمام مات و ساده اجرای بسیار دقیق و بی نقص  اجرا میشود.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی سامی ادز چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده برخی تصور می‌کنند که ساخت تیزر تبلیغاتی به تنهایی برای پیشرفت کسب و کارشان کافی است. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی بی‌کیفیت قدرتی برای افزایش فروش محصولات و موفقیت کسب و کار فرد ندارند. شاید بتوان گفت سخت‌ترین عرصه برای فعالیت در دنیا دیجیتال عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی است. چرا که تیزرهای تبلیغاتی برای ساخته شدن نیازمند مهارت‌های خاصی است که کمتر در افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تنها افرادی بتوانند در این عرصه به تولید تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و با کیفیت بپردازند که از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می‌باشد. به‌ طورکلی یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق باید از چند ویژگی و معیار پیروی کند. در واقع می‌توانیم بگوییم هر گاه یک تیزر تبلیغاتی از این چند شاخص و ویژگی پیروی کند می‌توانیم آن را یک وسیله برای تبلیغات موفق و برند سازی سریع‌تر بدانیم.

بهترین سازنده تیزر تبلیغاتی در ایران سامی ادز به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه ساخت تیزر سامی ادز های تبلیغاتی توانسته است نام خود را بر سر زبان همگان بیاندازد. متخصصان این مجموعه با کمک گرفتن از دانش ساخت محتواهای چند رسانه‌ای و دانش روانشناسی موفق شده‌اند، بهترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها را برای تبلیغات بیابند. و با اجرایی صحیح و اصولی آن ایده‌ها، تیزرهایی بسازند که بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا تبلیغات داشته باشد. و موفقیت‌های بیشتری حاصل کند.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()