خرید دوربین مداربسته
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با توجه به اینکه امروزه دوربین های مداربسته در تنوع بالایی توسط تولیدکنندگان این صنعت به بازار عرضه می شوند، قبل از خرید دوربین مداربسته بهتر است تا اطلاعاتی کلی راجع به دوربین مداربسته، مکان مناسب برای نصب آن، مزایا و کاربرد دوربین مداربسته و مواردی از این دست داشته باشید.

پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید. ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید.

 دوربین مداربسته چیست؟ دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.

 در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند.

وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد.

انواع دوربین مداربسته دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.

ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: