نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شرایط زندگی در آلمان

 
آلمان را بسیاری قلب تپنده اروپا می‌نامند و چه نام برازنده‌ای برای این غول صنعتی قاره سبز. کشوری با مردمانی به معنی واقعی کلمه منظم، سخت‌کوش و خلاق. کشوری ثروتمند و یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌ها در دنیا. زندگی در آلمان و در کنار مردم این کشور، شرایط فرهنگی متفاوتی را می‌طلبد چرا که آلمان‌ها، فضای اجتماعی متفاوتی با فرهنگ ما دارند.
 
آلمان آیینه تمام نمای یک جامعه منظم، پویا و عاری از فساد با تمام استانداردهای اروپایی است. از مجموع ۵۰۰ شرکت معتبر و بین‌المللی، ۳۷ شرکت در کشور آلمان قرار دارد اما بسیاری تنها نام بنز و BMW را شنیده‌اند. واقعیت اما این است که آلمان کشوری بسیار مهم برای اتحادیه اروپا و کل جهان است.
 
به طور کلی می‌توان امتیازات تحصیل در آلمان را در چند مورد جمع بندی کرد:
 
امکان تحصیل به صورت رایگان
امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع ارشد و دکتری.
اجازه اقامت به مدت ۱۸ ماه بعد از اتمام تحصیل به منظور یافتن کار و اخذ ویزای کار.
امکان اخذ اقامت دائم بعد از اتمام تحصیلات .
امکان تحصیل در تمامی رشته‌ها (هنر، مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و…) امکان کار در کنار تحصیل و پوشش کلیه مخارج زندگی (کار پاره وقت) اعتبار بالایویزای دانشجویی آلمان و امکان رفت و آمد به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا.
 
حداقل سطح زبان آلمانی برای تحصیل در آلمان چقدر است؟
 
برای رشته های آلمانی زبان داشتن حداقل سطح B1  الزامیست و برای رشته های انگلیسی با توجه به نمره درخواستی باید مدرک ارائه شود. همچنین برای دریافت پذیرش از رشته هایی که به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، داشتن مدرک آیلتس با نمره ۶.۵  الزامیست.
 
البته لازم به ذکر است که موسسه حقوقی نادیا این امکان را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند بوجود آورده تا آنها بتوانند به تحصیل در آلمان با معدل پایین نیز بپردازند همچنین شما میتوانید با مراجعه به این تیم از همه نکات درباره کشور آلمان و موارد مختلف آن نیز کسب اطلاعات کنید و با خیال راحت امور تحصیلی خود را به آنها 


:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جنس به کار گرفته شده در میلگرد زیگزاگ از فولاد میباشد تا بتواند نیروی کششی بتن را به دوش کشیده و از تکان خوردن و از هم پاشیدن بتن جلوگیری کند.ممکن است میلگرد ها را در ساختمان سازی زیاد دیده باشید.میلگرد در انواع و اشکال گوناگون و در بخش های مختلفی از ساختمان به کار میروند. برخی از میلگردها که آجدار هستند در مقاوم سازی ستون ها به کار میروند و با چسبندگی که توسط آج خود با بتن ایجاد میکنند باعث جلوگیری از پاشیدگی و ترک خوردگی بتن میشوند، نوع دیگری از میلگردها که به صورت بدون اج و صاف میباشند در قسمت کف ساختمان جهت مقاوم سازی قسمت تحتانی و کف ساختمان استفاده میشوند.

 
کاربرد میلگرد زیگزاگ :
 
میلگرد زیگزاگ از میلگردهای زیگزاگی شکل است که در ساختمان سازی و ساخت سازه های بتنی کاربرد بسیار زیادی دارد. میلگرد زیگزاگ میتواند با قرار گرفتن در داخل بتن از هم پاشیدن و تخریب بافت آن تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورد. میلگردهای زیگزاگ میتوانند به نسبت میلگردهای معمولی بار بیشتری را تحمل کنند و تنها دلیل آن نیز شکل زیگزاگی این نوع میلگرد است. این نوع میلگرد در سقف که میزان بار بیشتری به بتن وارد میشود کاربرد به مراتب زیادتری دارد. در ساخت میلگردهای زیگزاگ از فولاد استفاده شده است که این فولاد میتواند به خوبی درون بتن باقی بماند بدون آنکه زنگ زده و یا فرسوده شود.
 
نقش میلگرد زیگزاگ در تیرچه :
 
در مرحله اول زیگزاگ‌ها به صورت خرپا عمل میکنندبه طوری که مقاومت آن برای تحمل وزن برای اعضای کششی زیرین تحمل برای عناصر  فوقانی را تحمل کند.
در مرحله دوم مقاومت لارم جهت تحمل وزن سقف بین تکیه گاه های در حال ساخت  در مرحله آخر میلگردهای عرضی پیوستگی لازم را بین آماتورهای کششی خرپا و بین بتن پوششی را ایجاد می‌کنند.
 
برای خرید میلگرد زیگزاگ باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع میلگرد را تهیه کنید. برای خرید میلگرد زیگزاگ ابتدا باید به استاندارد بودن آنها توجه داشته باشید. میلگردها باید از نوع استاندارد بوده و در کارخانجات  مطرح و مورد تایید تولید شده باشند. به نوشته های برجسته درج شده بر روی میلگردها قبل از خرید توجه داشته باشید. نوشته های درج شده بر روی میلگرد که تعیین کننده سایز و مشخصات دیگر آن هستند میتوانند شما را در خرید میلگرد تا حد زیادی کمک کنند. ثامن تجارت جزو شرکت های مورد اطمینان میباشد که میتوانید به راحتی و بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید خرید خود را انجام داده و در موعد مقرر نیز بار خود را تحویل بگیرید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

کاریکاتورهای پرمعنا و جالب (33) - جذاب

  • کاریکاتورهای پرمعنا و جالب (33) - جذاب

    کاریکاتورهای پرمعنا و جالب

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    کاریکاتور/ واردات برنج به سبک مرتاضها!

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    کاریکاتور/ اشک‌ها و لبخندها !!!

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    جاسوسی در شبکه های اجتماعی

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    حملات انتحاری شبکه‌های اجتماعی به کانون خانواده ها

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    رئیس ستاد بحران: در مناطق سیل زده همه خوشحال بودند، حتی آسیب دیده ها!

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    دولت برای گرانی بنزین و حذف یارانه در سال 96 برنامه ای ندارد

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    بازیگری که سیمرغ‌هایش جوجه داد!

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    نخست وزیر رو این‌طوری سرکار گذاشتن!

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    مشکل عجیب یک چهارم ایرانی‌ها!

    کاریکاتور سیاسی , کاریکاتورهای مفهومی

    بازهم سقوط کردیم!



:: بازدید از این مطلب : 1222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خرید بلیط هواپیما سامتیک 

با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و کادر متخصص و مجرب خود، با پیاده سازی بستری کاربر پسند و ساده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت هوایی و ریلی به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده بلیط هواپیما مورد نظر خود را از سامتیک انتخاب و خریداری نمایید.

سامانه سامتیک مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایند. وب سایت سامتیک اقدام به جمع آوری تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی ایران نموده تا با توجه به نیاز کاربران سهولت استفاده از امکانات جهت خرید بلیط هواپیما چارتر، سیستمی و  خرید بلیط هواپیما در فضای مجازی بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد. سامتیک از تجربه بلند مدت خود در صنعت  بلیط هواپیما بهره برده و ابزاری نوآورانه با کاربری آسان را پیاده سازی نموده.

بلیط هواپیما خود را خرید کنید.

و همچنین با گارانتی قیمت، کاربران همیشه می توانند مطمئن باشند که در حال رزرو بهترین قیمت بلیط هواپیما و یا خرید بلیط هواپیما برای مسافرت خود هستند. بدون اغراق، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سریع ترین و معتبرترین روش های خرید بلیط هواپیما است که با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و پوشش دادن تمامی نیازهای مسافرین در اسرع وقت، از جایگاه ویژه ایی در بین خوش سفران برخوردار است.

ناگفته نماند که هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید بلیط هواپیما سخت است ولی وقتی با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا میشوند، ترجیح آنها هم تغییر میکند و وقتی با وسواس خاص مطابق با سلایقشان، خرید اینترنتی را انتخاب میکنند و از خدمات و پشتیبانی آنها رضایت کافی به دست می آورند، هرگز دیگر به دنبال شیوه سنتی و خرید حضوری بلیط هواپیما نمیروند. از مزایای دیگر خرید بلیط هواپیما، در اختیار داشتن تنوع در سبد خرید مسافر است، به گونه ایی که با توجه به نیاز و سلیقه اش، میتواند تنها با صرف چند دقیقه برای جستجو، ساعت های پروازی متنوع، ایرلاین های معتبر مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر و کیش ایر، تنوع قیمت کلاس های پروازی، نوع بلیط هواپیما و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر مسیر هوایی را بصورت آنی مشاهده و خود انتخاب کند. در مجموع رزرو بلیط هواپیما در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر میگیرید، با چند کلیک مقدور است

نکته مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما سامتیک samtik.com 

احتمالا زمانیکه مشغول رزرو آنلاین بلیط هواپیما بودید با این حس بارها مواجه شده اید و قبل از اینکه بر روی دکمه "تایید" کلیک کنید، دلهره و اضطراب از پاسخ به هزاران سوالی که به ذهنتان خطور میکند، را تجربه کرده اید.

پرسش های زیادی که مدام با خود مرور کرده و می گویید:

  • قسمت اطلاعات مسافر و درست پرکردم؟
  • چیزی رو که جا ننداختم ؟
  • پرواز و درست رزرو کردم ؟"

حقیقتا فشردن دکمه "تایید نهایی خرید" از پر استرس ترین لحظات در زمان آماده سازی برنامه سفر است، ولی نگران نباشید ما دقیقا حال شما را درک می کنیم و اگر به مواردی که در لیست زیر آمده بدرستی عمل کنید، قطعا بعد از خرید و تا لحظه پرواز، آرامش خاطر خواهید داشت...

۱ - دقت کنید که وب سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد. در غیر اینصورت قیمت ها و پروازهای معتبری را در اختیارتان نمی گذارد.

۲ - بهتر است بلیط هواپیمای خود را از وبسایتی خریداری نمایید که شما را به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مراحل رزرو و حتی بعد از آن تا انجام پروازتان پشتیبانی می کند.

۳ - از وب سایتی خرید کنید تا در صورت انصراف از پرواز بتوانید بلیط هواپیما سیستمی خود را به صورت آنلاین کنسل نمایید.

۴ - همیشه قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت ها را با هم مقایسه کنید و مطمئن شوید که قیمتی که می پردازید بهترین نرخ آن پرواز است.

۵ - هنگام ثبت اطلاعات مسافرین از جمله نام، نام خانوادگی و کد ملی نهایت دقت را داشته باشید.

۶ - حتما اطلاعات مسافرین، تاریخ سفر، مبدا و مقصد را قبل از تایید نهایی مجددا بررسی نمایید.

۷ - توصیه میکنیم هنگام مراجعه به فرودگاه برگه چاپ شده بلیط هواپیما خود را به همراه داشته باشید.

گستردگی تعداد ایرلاین‌های سامتیک این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند. گاهی رسیدن به مقصد، پرواز در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید. داشتن انتخابی درست، نتیجه‌ی در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است که سامتیک این امکان را برای مسافران فراهم کرده است.

منبع : samtik.com



:: برچسب‌ها: سامتیک , بلیط اینترنتی هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

واکنش علم الهدی به اظهارات علی مطهری درباره «فروشنده»



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جشن بزرگ غدیر در میرجاوه برگزار شد

  • جشن بزرگ غدیر در میرجاوه برگزار شد

    به مناسبت عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت، جشن بزرگ غدیر با حضور مردم شیعه و سنی میرجاوه و مسئولین این شهرستان در مسجد صاحب الزمان برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار  گروه استان های به روز نیوز  از زاهدان،مدرس حوزه علمیه زاهدان در این مراسم اظهار کرد: ماه ذی الحجه، ماه امامت است از نهم ذی الحجه تا ۲۵ مناسیت های متعددی از جمله عید سعید غدیر خم را داریم و در این روز زیارت غدیریه رقم خورده است.

    حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمودحسینی طباطبایی افزود: غدیر عهد و پیمانی الهی است، جریان غدیر یک حادثه تاریخی محض نبود بلکه یک اعتقاد و فرهنگ است، هر حادثه ای پیامی دارد و پیام غدیر ولایت و تبعیت محض از ولایت است، به عبارتی خطبه غدیر فریاد بلند ولایت است.

    وی تاکید کرد: بزرگان اهل سنت کتاب های متعددی درباره غدیر نوشته اند، یکی از بزرگان اهل سنت بیان می کند ۳۰۰ آیه درباره علی بن ابی طالب در قرآن آمده است.

    به روز نیوزپ



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

آنجلینا جولی از برد پیت طلاق می‌گیرد

  • آنجلینا جولی از برد پیت طلاق می‌گیرد

    به روز نیوز :

    آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوود، تصمیم گرفته است از برد پیت، همسر مشهور خود، جدا شود.

    به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، وکیل آنجلینا اعلام کرد که این بازیگر سینما قضد دارد از برد پیت طلاق بگیرد. رابرت آفر، وکیل جولی، با بیان اینکه خانم آنجلینا جولی این تصمیم را بر اساس”مصالح خانوادگی” گرفته است، تأکید کرد خانم جولی نمی‌خواهد درباره آن به صورت عمومی صحبت کند بلکه جولی می خواهد حریم خصوصی خود و خانواده اش حفظ شود.
    این دو ستاره هالیوود از سال ۲۰۰۴ با هم رابطه دارند اما در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند. برد پیت و آنجلینا جولی شش فرزند دارند که سه نفر از آنها را از کامبوج، ویتنام و اتیوپی به فرزندی پذیرفته‌اند.

    یک منبع آگاه به پایگاه TMZ گفته است دلیل درخواست جولی برای طلاق، نارضایتی او از نحوۀ برخورد برد پیت با فرزندان خود اشت.
    این سومین ازدواج آنجلینا جولی و دومین ازدواج برد پیت بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بازخوانی علل شکست آتش‌بس در سوریه و مسببان اصلی آن



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در سال تحصیلی آینده اولویت آموزش با والدین کلاس اولی‌ها است

  • در سال تحصیلی آینده اولویت آموزش با والدین کلاس اولی‌ها است
    5177959_410.jpg

    مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از اولویت توجه به آموزش والدین دانش‌آموزان کلاس اولی در سال تحصیلی پیش‌رو خبرداد.

    صادق صادقپور مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه های در نظر گرفته شده ویژه جشن شکوفه ها برای نوآموزان دبستانی گفت: برای معاونان آموزش ابتدایی استان ها در این خصوص توصیه ها و پیشنهادات لازم ارائه شده است.

    وی ادامه داد: ارسال دستورالعمل آموزش والدین دانش آموزان کلاس اولی به استان ها انجام شده تا شرایط مشارکت  آن ها افزایش پیدا کند.

    مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیگیری مستمر و برنامه ریزی برای ثبت نام کامل دانش آموزان لازم التعلیم انجام شده است، ادامه داد: تعدادی از همکاران دفتر آموزش دبستانی برای حضور در مدارس استان ها جهت مشارکت در برگزاری مراسم کلاس اولی ها ها شرکت می کنند.

    صادق پور یادآور شد: برای سال تحصیلی پیش رو اولویت توجه به آموزش والدین با برنامه های از پیش تعیین شده در نظر گرفته شده است.

    مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره های آموزشی برای ویژه رابطان تلفیقی برای فعالیت هرچه بهتر دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری خبر داد.

    وی با اشاره به اینکه تعداد فعالان در بخش سناد جهت بازدیدها از استان ها افزایش یافته،اظهار کرد: توجه مدیران برای تنظیم برنامه سالانه و سازماندهی دانش آموزان در کلاس های درس جدی تر شده است.

    مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استقرار سه هزار راهبر آموزشی،راه اندازی سامانه الکترونیکی برنامه عملیاتی سالانه مدیران، آموزش مدیران مدارس و آماده سازی آنان برای شروع سال تحصیلی، برگزاری کارگاه های آموزشی برای معلمان با سابقه کمتر  و برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان جهت برنامه های آموزشی در فرآیند تدریس از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی است.

    انتهای پیام/

    لینک مطلب

    admin


:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گروه بین‌المللی حامی سوریه سه شنبه در نیویورک تشکیل جلسه می‌دهد

  • گروه بین‌المللی حامی سوریه سه شنبه در نیویورک تشکیل جلسه می‌دهد

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «مارتین شفر» وزیر خارجه آلمان در سخنانی اعلام کرد که گروه بین المللی حامی سوریه فردا سه شنبه در نیویورک نشستی را در سطح وزرا برگزار خواهد کرد.

    مارتین شفر در سخنانی اعلام کرد که طرف های حاضر در این نشست همان گروه هایی هستند که در وین حضور داشته اند. وی افزود: زمان توافقات آمریکا و روسیه در خصوص آتش بس سوریه به پایان می رسد و دعوت طرفین برای برگزاری این نشست در نیویورک بسیار مثبت است.

    گفتنی است آتش بس سوریه که از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده است، امروز به پایان می رسد و تنها گروه پایبند به این آتش بس به گفته روس ها، ارتش سوریه بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()